Νέα έκδοση CLOUD της λογιστικής μας εφαρμογής
ARBITRANS ON THE CLOUD (ARBITRANS OTC)
Κάνετε κλικ ΕΔΩ για την κατεβάσετε
Διαχείριση Υποχρεώσεων - Άνοιγμα
Η διαχείριση των υποχρεώσεων έχει σκοπό να βοηθήσει το χρήστη της εφαρμογής στην οργάνωση και την παρακολούθηση των υποχρεώσεων του. Γίνεται, είτε από το Menu της κεντρικής φόρμας επιλέγοντας «Αρχείο🡪Υποχρεώσεις Οντοτήτων», όπως στην εικόνα 16.1, σημείο [1], είτε από το κουμπί «Διαχείριση Υποχρεώσεων», σημείο [2].
Αν κάνουμε κλικ στο κουμπί «Διαχείριση Υποχρεώσεων» θα εμφανιστεί η κεντρική φόρμα της Διαχείρισης των Υποχρεώσεων, εικόνα 16.2.