Νέα έκδοση CLOUD της λογιστικής μας εφαρμογής
ARBITRANS ON THE CLOUD (ARBITRANS OTC)
Κάνετε κλικ ΕΔΩ για την κατεβάσετε
Περιγραφή της διαδικασίας εισαγωγής από Excel, βήμα προς βήμα
Εξάγετε από την προηγούμενη εφαρμογή σας το αρχείο «Πελατών/Προμηθευτών» σε αρχείο Excel. Μετά, από την κεντρική φόρμα του προγράμματος, εικόνα 22.1, επιλέγετε τη διαδρομή: «Αρχείο→ Πελάτες/Προμηθευτές🡪 Νέος Πελάτης/Προμηθευτής🡪Κατέβασμα Αρχείων Excel» και κατεβάζετε το αρχείο «Excel Files.zip».
Αποσυμπιέζετε το αρχείο «Excel Files.zip», ανοίγετε το φάκελο με τα αρχεία, εικόνα 22.2, και φορτώνετε το κατάλληλο αρχείο Excel, ανάλογα με την έκδοση του Excel που διαθέτετε. Κάνετε «Ενεργοποίηση Επεξεργασίας» (στην έκδοση Excel 2007-2016, υπάρχει σε κουμπί).
Από το αρχείο Πελατών/Προμηθευτών που έχετε (σε Excel), αντιγράφετε τα δεδομένα, στήλη-στήλη στο νέο αρχείο Excel, εικόνα 22.3, και όταν τελειώσετε κάνετε αποθήκευση.
Στη συνέχεια επιλέγετε τη διαδρομή «Αρχείο🡪Πελάτες/Προμηθευτές🡪Νέος Πελάτης/ Προμηθευτής🡪Εισαγωγή από Αρχείο Excel», εικόνα 22.4.
Θα ανοίξει η φόρμα φόρτωσης των Πελατών/Προμηθευτών, εικόνα 22.5. Από την επιλογή «…» [1] ανοίγει ο explorer και επιλέγετε το αρχείο Excel που έχετε ετοιμάσει. Αυτό φορτώνεται και εμφανίζονται τα περιεχόμενα του στην περιοχή [2]. Μετά κάνετε κλικ στο κουμπί «Εισαγωγή Πελατών/Προμηθευτών» [3].
Το αρχείο που έχει φορτωθεί, πριν την εισαγωγή του, ελέγχεται ως προς την ορθότητα των ΑΦΜ, εικόνα 22.6. Κάνετε κλικ στο OK [4] και διορθώνετε τα εσφαλμένα ΑΦΜ [5].
Όταν ολοκληρώσετε τις διορθώσεις κάνετε ξανά κλικ στο κουμπί «Εισαγωγή Πελατών Προμηθευτών» [6]. Αν έχουν διορθωθεί όλα τα λάθη, εικόνα 22.7, θα εμφανιστεί η μπάρα προόδου [7]. Θα φορτωθούν μόνο τα ΑΦΜ των Πελατών/Προμηθευτών που δεν υπάρχουν στη βάση δεδομένων και θα εμφανιστεί το σχετικό μήνυμα [8].
Για να βεβαιωθούμε ότι έγινε σωστά η εισαγωγή, επιλέγουμε, από την κεντρική φόρμα του προγράμματος, τη διαδρομή: «Αρχείο🡪Πελάτες/Προμηθευτές🡪Εύρεση/Επεξεργασία». Διαπιστώνουμε ότι πράγματι αυτή έγινε, εικόνα 22.8, και ότι έχει καλώς.