ΓΕΝΙΚΑ
|
ΠΑΡΟΧΟΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ "ΙΛΥΔΑ" - B2B/B2C/B2G
Για την απόκτηση κωδικών Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
1. Ο πελάτης ή ο Μεταπωλητής επικοινωνεί με την ΙΛΥΔΑ για προσφορά.
2. Ο πελάτης ενημερώνεται για τις προσφορές και επιλέγει αυτή που επιθυμεί.
3. Ο πελάτης εξουσιοδοτεί τον πάροχο ΙΛΥΔΑ στην ΑΑΔΕ για την έκδοση των τιμολογίων του
4. Ο πελάτης αποκτάει κωδικούς (user name και password) τους οποίους εισάγει στην καταχώρηση της οντότητας, επιλέγοντας ως Πάροχο την επιλογή "ΙΛΥΔΑ".
Διαχείριση Συνδρομών Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Η διαχείριση των συνδρομών καθώς και η όλη διαχείριση της πελατειακής σχέσης μεταξύ Πελάτη-ΙΛΥΔΑ, γίνεται απευθείας από την ΙΛΥΔΑ. Ο κατασκευαστής της τρίτης εφαρμογής και η ARBITRANS δεν εμπλέκονται στην διαχείριση συνδρομών.
Επίπεδα Τεχνικής Υποστήριξης
Επίπεδο 1: Ο κατασκευαστής της τρίτης εφαρμογής διαχειρίζεται τυχόν προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν στην επικοινωνία με τον πάροχο.
Επίπεδο 2: Εάν ο κατασκευαστής δεν μπορέσει να επιλύσει το πρόβλημά του, επικοινωνεί με την ARBITRANS για την επίλυση.
Επίπεδο 3: Εάν η ARBITRANS δεν μπορέσει να επιλύσει το πρόβλημα, επικοινωνεί η ARBITRANS ή ο μεταπωλητής με τον πάροχο, ανάλογα την περίπτωση.
Σε καμία περίπτωση δεν έρχεται σε απευθείας επικοινωνία ο τελικός χρήστης με την ARBITRANS για την επίλυση θεμάτων που αφορούν τη χρήση του παρόχου. Εάν το πρόβλημα του πελάτη οφείλεται στη συνδρομή του παρόχου, τότε ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει απευθείας με τον πάροχο.
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS |
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ LINKS |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
Τηλεφωνικό Κέντρο 1: +30 210-646-9999 |
||
Τηλεφωνικό Κέντρο 2: +30 210-300-9559 |
||
Emai: info@arbitrans.gr |
||
Website (Hellas): https://arbitrans.gr |
||
Website (Global): https://mydata-dll.com |
||
|