ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να βρείτε ερωτήσεις γενικών θεμάτων που μας γίνονται συχνά και τις απαντήσεις τους.

Διότι ενδέχεται να παρουσιαστούν προβλήματα με την εγκατάσταση του Microsoft SQL Server, για λόγους που διαφέρουν από μηχάνημα σε μηχάνημα. Τέτοιου είδους προβλήματα γνωρίζουμε πώς να τα αναγνωρίσουμε και να εντοπίσουμε την αιτία τους, κάτι που οι απλοί χρήστες αγνοούν πλήρως και νομίζουν ότι το λάθος οφείλεται στις εφαρμογές μας.
Στη συνέχεια όλα τα updates γίνονται από τον χρήστη χωρίς πρόβλημα.
(α) Δεν χρησιμοποιούμε Ντήλερς.
Δεν πληρώνει ο πελάτης μας χρήματα σε μεσάζοντες.
Πουλάμε απευθείας, μόνο εμείς και εγκαθιστούμε τις εφαρμογές μας μέσω του Internet.

(β) Έχουμε πολύ χαμηλό κόστος Συντήρησης Εφαρμογών.
Όλες οι εφαρμογές έχουν ένα κύκλο ζωής.
Όσο γερνάει μία εφαρμογή, τόσο πιο περίπλοκη γίνεται λόγω των πολλών επεμβάσεων και διορθώσεων. Και τα εργαλεία ανάπτυξης και οι τεχνικές ανάπτυξης είναι παλιά. Αποτέλεσμα είναι να υπάρχει υψηλό κόστος συντήρησης. Κάποια στιγμή, οι εφαρμογές, θα πρέπει να στηθούν από την αρχή.
Οι δικές μας εφαρμογές μας είναι νέες, άριστα δομημένες, μέσα από τις πλέον σύγχρονες τεχνικές ανάπτυξης λογισμικού και ποιοτικού ελέγχου. Επίσης τα εργαλεία ανάπτυξης που χρησιμοποιούμε είναι από τα πλέον σύγχρονα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι, όποτε χρειαστεί να γίνει μία τροποποίηση ή διόρθωση, αυτή γίνεται άμεσα και με ελάχιστο κόστος.
Δεν είναι τυχαίο ότι ήμασταν οι πρώτοι που βγάλαμε έκδοση με το νέο Ε3/2018. Μόλις μέσα σε 4 ημέρες από την επίσημη παρουσίαση του! Και ήταν τέλειο, από την αρχή!
Οι ανταγωνιστές μας χρειάστηκαν αρκετές εβδομάδες για να βγάλουν το Ε3/2018.

(γ) Έχουμε πολύ χαμηλό κόστος Τεχνικής Υποστήριξης
Εμείς παρέχουμε στον πελάτη μας, πλήρη και ταχύτατη τεχνική υποστήριξη, αλλά παρόλα αυτά έχουμε πολύ χαμηλό κόστος Τεχνικής Υποστήριξης.
Το κόστος της Τεχνικής Υποστήριξης, συμμετέχει άμεσα στη διαμόρφωση της τελικής τιμής ενός προϊόντος και μεταφέρεται έμμεσα στον πελάτη. Όσο δυσκολότερη και περιπλοκότερη είναι η εφαρμογή, τόσο το κόστος αυτό μεγαλώνει.
Έτσι, η απλότητα και η ευκολία των εφαρμογών μας, έχει σαν αποτέλεσμα οι πελάτες μας, να μας ζητάνε πολύ σπάνια Τεχνική Υποστήριξη. Οπότε, έχουμε πολύ χαμηλό κόστος για την παροχή της Τεχνικής Υποστήριξης.
Επίσης διαθέτουμε στους πελάτες ένα μοναδικό στο είδος του Οδηγό Χρήσης, απλό και εύχρηστο, που αποτελείται κατά 70% από τις εικόνες της οθόνης. Εξηγεί τα πάντα, βήμα προς βήμα.
Σπάνια μας ζητάνε Τεχνική Υποστήριξη.
Έτσι, οποιαδήποτε στιγμή μας καλέσετε για Τεχνική Υποστήριξη, θα βρείτε σίγουρα μία κενή γραμμή και θα εξυπηρετηθείτε αμέσως χωρίς να περιμένετε.
Όχι! Δεν θα πληρώσετε ούτε 1 ευρώ παραπάνω.
Εμείς δεν βγάζουμε πρόσθετα. Μόνο νέες εκδόσεις που έχουν τα πάντα και δίνονται χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Με την αγορά του προγράμματος κλειδώνετε και την τιμή της ετήσιας συνδρομής. Δηλαδή όταν λήξει, σε περίπτωση αύξησης τιμών δεν θα επηρεαστείτε, ενώ σε περίπτωση μείωσης τιμών, θα μειωθεί και σε εσάς η συνδρομή.
Ακόμη και η μεγαλύτερη εταιρεία, στο ξεκίνημα της ήταν μία καινούρια εταιρεία. Κάποιοι την εμπιστεύτηκαν και έγινε μεγάλη.
Αλλά δεν είμαστε και τόσο καινούριοι όσο νομίζετε.
Το Arbitrans άρχισε να αναπτύσσεται πριν 5 χρόνια, αλλά η επιχείρηση εμφανίστηκε τον Μάιο του 2015, όταν το Arbitrans είχε ολοκληρώσει την ανάπτυξη του.
Η υψηλή ποιότητα και η ορθότητα της εφαρμογής, είναι κάτι που μπορείτε να το διαπιστώσετε πολύ εύκολα και γρήγορα. Όλοι οι πελάτες μας είναι ενθουσιασμένοι.

Χρειαζόμαστε την υποστήριξη σας για να γίνουμε και εμείς μεγάλοι και να σας παρέχουμε όλο και καλύτερα προϊόντα, σε ακόμη χαμηλότερες τιμές.
Οι πελάτες μας, που μας εμπιστεύονται τώρα, θα είναι πάντα ξεχωριστοί για εμάς.
Όντως δεν αναφέρεται πουθενά η λέξη «συμβόλαιο» γιατί εμείς, όπως οι περισσότερες εταιρείες εμπορίας λογισμικού σε όλο τον κόσμο, δεν κάνουμε συμβόλαια με τους πελάτες μας, εκτός και αν μας το ζητήσουν. Υπάρχουν μόνο οι γενικοί όροι χρήσης, που είναι απλοί, όπως αυτοί που αναφέρονται στο κάθε σύγχρονο λογισμικό. Δεν έχετε καμία χρονική ή άλλης μορφής δέσμευση.
Δεν χρησιμοποιούμε Dealers. Όλη η εγκατάσταση και υποστήριξη των πελατών μας γίνεται μέσω διαδικτύου χρησιμοποιώντας προγράμματα απομακρυσμένης πρόσβασης ή τηλεφωνικά ή με email.
Η τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη γίνεται μόνο από επαγγελματίες προγραμματιστές που γνωρίζουν τον κώδικα των εφαρμογών μας.
Σχεδόν αμέσως! Η Τεχνική Υποστήριξη γίνεται μόνο από επαγγελματίες προγραμματιστές με πλήρη γνώση του κώδικα των εφαρμογών μας.
Αν το πρόβλημα είναι τέτοιο που σας επιτρέπει να συνεχίσετε τη δουλειά σας, τότε καταχωρείται στο ημερολόγιό μας και διορθώνεται με το αμέσως επόμενο Update.
Αν το σφάλμα σας δημιουργεί πρόβλημα, τότε ο προγραμματιστής που σας εξυπηρέτησε, σας στέλνει μία ειδική έκδοση, που θα είναι μόνο για εσάς, συνήθως μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, οι αλλαγές της οποίας θα ενσωματωθούν στο επόμενο Update.
Φυσικά και μπορείτε να διατηρήσετε το πρόγραμμα με το ιστορικό σας!
Σε περίπτωση μη ανανέωσης της συνδρομής σας, δεν θα γίνονται updates και δύο μήνες μετά τη λήξη της θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα Εισαγωγής και Επεξεργασίας των παραστατικών στα βιβλία Εσόδων-Εξόδων. Κατά τα λοιπά μπορείτε να κάνετε τα πάντα (π.χ. Εκτυπώσεις Βιβλίων, ΜΥΦ, Έντυπα, υποβολή στην ΑΑΔΕ, κτλ.).
Όχι. Μπορείτε να κάνετε ανανέωση της συνδρομής σας για μικρό χρονικό διάστημα π.χ. για ένα (1) μήνα με πολύ μικρό κόστος.
Αν αρχίσετε να τηρείτε τα βιβλία σας με το Arbitrans από την 1η Ιανουαρίου, τα προβλήματα προφανώς είναι ελάχιστα.
Το μόνο δύσκολο είναι στην εισαγωγή του αρχείου Πελατών/Προμηθευτών, το οποίο μπορεί, στην παλιά σας εφαρμογή, να περιέχει χιλιάδες εταιρείες. Αυτό όμως το έχουμε προβλέψει! Το αρχείο Πελατών/Προμηθευτών το εισάγετε πολύ εύκολα μέσω αρχείου Excel στο ενιαίο μητρώο Πελατών/Προμηθευτών που ισχύει για όλες τις οντότητες που διαχειρίζεστε.
Διαθέτουμε αναλυτικές οδηγίες και video για το πώς θα το κάνετε.
Σε εμάς η γνώμη σας μετράει! Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να μας κάνουν προτάσεις βελτιστοποίησης των εφαρμογών μας, οι οποίες υλοποιούνται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και πάντα σε συνεργασία με τον πελάτη μας που μας τη ζήτησε.
Διαθέτουμε ένα μοναδικό στο είδος του Manual, απλό και εύχρηστο, που αποτελείται κατά 70% από τις εικόνες της οθόνης. Υπάρχουν περίπου 1000 εικόνες!
Σίγουρα δεν θα έχετε δει άλλη φορά κάτι παρόμοιο. Επισημαίνεται ότι είναι γραμμένο από έμπειρους συγγραφείς τεχνικών κειμένων.
Εξηγεί τα πάντα με ακρίβεια, βήμα προς βήμα.
Αν και μπορείτε να το μελετήσετε, η αποστολή του είναι να το έχετε ως Reference για ότι χρειαστείτε. Σας το αποστέλλουμε σε έντυπη μορφή με την έναρξη της πρώτης ετήσιας συνδρομής του προγράμματος. Υπάρχει και σε μορφή Pdf στο πρόγραμμα, στην πλέον πρόσφατη έκδοση του.
Μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε, επειδή το πρόγραμμα είναι υπερβολικά απλό.
Για να ξεκινήσετε, δεν έχετε παρά να δείτε τα εκπαιδευτικά Video που έχουμε αναρτημένα στην ιστοσελίδα μας και όλα μαζί διαρκούν μόνο 1 ώρα.
Μετά, για ότι παραπάνω πληροφόρηση χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στο Manual, ή να καλέσετε την Τεχνική Υποστήριξη.
Φυσικά! Η ανάπτυξη του προγράμματος Διπλογραφίας έχει ήδη ξεκινήσει.
Το πρόγραμμα αυτό αναπτύσσεται 100% βάσει των Ε.Λ.Π., με τη χρήση μόνο του Νέου Λογιστικού Σχεδίου, ενώ θα υπάρχουν μέσα μοναδικές ευκολίες για το λογιστή που θα κάνουν την τήρηση των διπλογραφικών βιβλίων πιο εύκολη από ποτέ.
Facebook