4. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
|
Εφόσον έχει ολοκληρωθεί το βήμα 2, στη συνέχεια στέλνουμε την πληρωμή στο POS.
Η αποστολή πληρωμής με τα POS της Mellon Group, προϋποθέτει ότι ο χρήστης είναι συνδεδεμένος με κάποιον από τους υποστηριζόμενους παρόχους τιμολόγησης. Απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της συναλλαγής POS, είναι οι υπογραφές του παρόχου.
Από τη στιγμή που σταλθεί η συναλλαγή στο POS, υπάρχει μέγιστος χρόνος αναμονής 120 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
Στο χρόνο αυτό, και μέχρι να επιστραφεί απάντηση από το POS, η εφαρμογή δε θα ανταποκρίνεται καθώς περιμένει την απάντηση του POS.
ΔΟΜΗ ΑΡΧΕΙΟΥ
Το αρχείο διεπαφής, πρέπει να περιέχει τα πεδία το ένα κάτω από το άλλο.
Η σύνταξη των πεδίων είναι <πεδίο>:<τιμή>. Για παράδειγμα, issuerVatNumber:555777003
TEMPLATE ΑΡΧΕΙΟΥ ΔΙΕΠΑΦΗΣ
method:
issuerVatNumber:
nspProtocol:
type:
id:
amount:
instalments:
custEmail:
custPhone:
provData:
provSign:
provider:
apiKey:
Τα πεδία του αρχείου διεπαφής για την Αποστολή Πληρωμών
ΠΕΔΙΟ |
ΔΟΜΗ/ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ |
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ |
method |
74 |
ΝΑΙ |
issuerVatNumber |
ΑΦΜ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ |
ΝΑΙ |
nspProtocol |
1: JCC, Attica Bank, Pancreta, PBT, Tora 2: Nexi 3: NBG (National Bank of Greece) 4: Worldline, Cardlink |
ΝΑΙ |
type |
sale/refund ΤΥΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ POS |
ΝΑΙ |
id |
ID ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟ ID ΤΕΡΜΑΤΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ TerminalID, ΑΛΛΑ ΤΟ ID ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ 2. |
ΝΑΙ |
amount |
ΠΟΣΟ ΧΡΕΩΣΗΣ ΣΕ POS ΣΕ ΕΥΡΩ |
ΝΑΙ |
instalments |
ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΡΤΑΣ, ΠΧ 12 |
ΟΧΙ |
custEmail |
EMAIL ΠΕΛΑΤΗ ΟΤΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ, Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ POS ΘΑ ΣΤΑΛΘΕΙ ΣΤΟ EMAIL ΑΥΤΟ. |
ΟΧΙ |
custPhone |
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΕΛΑΤΗ ΟΤΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ, Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ POS ΘΑ ΣΤΑΛΘΕΙ ΜΕ SMS ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. |
ΟΧΙ |
provData |
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΟΧΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ POS ΠΑΡΟΧΟΥ |
NAI |
provSign |
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΟΧΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΠΑΡΟΧΟΥ |
NAI |
provider |
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΑΡΟΧΟΥ 007: PRIMER 008: ΙΛΥΔΑ Α.Ε. 015: ORIAN Α.Ε. |
ΝΑΙ |
apiKey |
ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ API ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟ POS. |
NAI |
Παράδειγμα διεπαφής εύρεσης διαθέσιμων POS
method:74
issuerVatNumber:555777040
nspProtocol:1
type:sale
id:111111
amount:123,00
instalments:12
custEmail:email@testemail.gr
custPhone:00306970000000
provData:97E85C464131D8C5E7B9E17B06A340F3790120E4;;20240621140201;12400;10000;0;12400;16000000
provSign:MEUCIQDFMMJGUjVbW75deTnohM4fbm0oukH5dyGz1b4x1AI6NgIgVESSr4nYADP0rHdLpO1dukZBN10VPbOZvqET/1dzAt9=
provider:000
apiKey:Zg6xxfx_R1ePPGs39BPzqQ
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ
Το επιστρεφόμενο αρχείο θα περιέχει τα στοιχεία που του συνδεδεμένου POS.
custReference:d0cbce6a-7af5-4162-acbe-46ebcaa6cc05
transactionId:tr1!!!000!!!012345678901!!!234567
Orininal File Name: sale.txt
Η ονομασία του επιστρεφόμενου αρχείου, είναι πάντα mellon74.txt.
Το πεδίο custReference πρέπει να αποθηκευτεί από το λογισμικό ERP! Με τα δεδομένα αυτού του πεδίου, μπορούν να αντληθούν οι λεπτομέρειες της συναλλαγής.
Από τη στιγμή που σταλθεί η συναλλαγή στο POS, υπάρχει μέγιστος χρόνος αναμονής 120 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή.
Στο χρόνο αυτό, και μέχρι να επιστραφεί απάντηση από το POS, η εφαρμογή δε θα ανταποκρίνεται καθώς περιμένει την απάντηση του POS.
Τα επιστρεφόμενα αρχεία mellon αποθηκεύονται στη διαδρομή <ΦΑΚΕΛΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ>/MellonGroup/.
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS |
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ LINKS |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
Τηλεφωνικό Κέντρο 1: +30 210-646-9999 |
||
Τηλεφωνικό Κέντρο 2: +30 210-300-9559 |
||
Emai: info@arbitrans.gr |
||
Website (Hellas): https://arbitrans.gr |
||
Website (Global): https://mydata-dll.com |
||
|