ΠΑΡΟΧΟΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ "PRIMER" - B2B/B2C


Για την απόκτηση κωδικών Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης

1. O Μεταπωλητής επικοινωνεί με την PRIMER για προσφορά.

2. Ο πελάτης ενημερώνεται για τις προσφορές και επιλέγει αυτή που επιθυμεί.

3. Ο Μεταπωλητής προμηθεύεται από την PRIMER το πακέτο που επιθυμεί ο πελάτης.

3. Ο πελάτης εξουσιοδοτεί τον πάροχο PRIMER στην ΑΑΔΕ για την έκδοση των τιμολογίων του/

4. Ο μεταπωλητής ενεργοποιεί τις υπηρεσίες που προμηθεύτηκε από την PRIMER στον πελάτη.

5. Ο πελάτης αποκτάει από τον μεταπωλητή τους κωδικούς (user name και password) τους οποίους εισάγει στην καταχώρηση της οντότητας, επιλέγοντας ως Πάροχο την επιλογή "PRIMER".



Διαχείριση Συνδρομών Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης

Η διαχείριση των συνδρομών καθώς και η όλη διαχείριση της πελατειακής σχέσης μεταξύ Πελάτη-PRIMER, γίνεται απευθείας από τον μεταπωλητή. Η ARBITRANS και η PRIMER δεν εμπλέκονται στην διαχείριση συνδρομών.



Επίπεδα Τεχνικής Υποστήριξης

Επίπεδο 1: Ο κατασκευαστής της τρίτης εφαρμογής διαχειρίζεται τυχόν προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν στην επικοινωνία με τον πάροχο.

Επίπεδο 2: Εάν ο κατασκευαστής δεν μπορέσει να επιλύσει το πρόβλημά του, επικοινωνεί με την ARBITRANS για την επίλυση.

Επίπεδο 3: Εάν η ARBITRANS δεν μπορέσει να επιλύσει το πρόβλημα, επικοινωνεί η ARBITRANS ή ο μεταπωλητής με τον πάροχο, ανάλογα την περίπτωση.


Σε καμία περίπτωση δεν έρχεται σε απευθείας επικοινωνία ο τελικός χρήστης με την ARBITRANS για την επίλυση θεμάτων που αφορούν τη χρήση του παρόχου. Εάν το πρόβλημα του πελάτη οφείλεται στη συνδρομή του παρόχου, τότε ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει απευθείας με τον πάροχο.