Τα Δελτία Παραγγελίας (8.6) είναι μη φορολογικά στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι δεν επηρεάζουν τη φορολογία της οντότητας, ωστόσο σε επιχειρήσεις εστίασης με τραπεζο-καθίσματα θα πρέπει να υπάρχουν.

Τα παραστατικά αυτά στέλνονται υποχρεωτικά και μόνο μέσω Παρόχου Τιμολόγησης, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ.


Καθ' όλη τη διάρκεια παραμονής του πελάτη, εκδίδονται παραστατικά 8.6.

Όταν ο πελάτης θελήσει να εξοφλήσει τις παραγγελίες που έχει κάνει, τότε:

Επιλογή 1: Ακυρώνονται όλα τα δελτία αποστολής (8.6 - ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ) και εκδίδεται ένα παραστατικό (πχ 1.1 - ΑΠΛΟ)


Επιλογή 2: Εκδίδεται ένα παραστατικό με σύνδεση των ΜΑΡΚ των Δελτίων Παραγγελίας (πχ 1.1 - ΣΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΛΤΙΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ) ΧΩΡΙΣ να ακυρωθούν τα Δελτία Παραγγελίας.

Στην περίπτωση αυτή, συμπληρώνεται στο παραστατικό (πχ 1.1) το πεδίο correlatedInvoices και το πεδίο tableAA (ΔΟΜΗ ΔΙΕΠΑΦΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ), έτσι ώστε να γίνει αντιληπτό από το πρόγραμμα ότι πρόκειται για αντικατάσταση δελτίων παραγγελίας.


Ο ακριβής τρόπος εργασίας, μέχρι τη συγγραφή του παρόντος, δεν έχει διευκρινιστεί από την ΑΑΔΕ, οπότε και θεωρούνται οι παραπάνω επιλογές ως πιθανοί τρόποι εργασίας.