Έλεγχοι που γίνονται κατά την εισαγωγή Πελατών/Προμηθευτών

  • Όταν η εισαγωγή γίνεται μαζικά μέσω αρχείου Excel 
  • Ελληνικά ΑΦΜ: Γίνεται άμεσα έλεγχος της εγκυρότητας του ΑΦΜ.
  • ΑΦΜ/VAT των άλλων χωρών-μελών της Ε.Ε.: Δεν γίνεται κανένας απολύτως έλεγχος. Ο χρήστης της εφαρμογής θα πρέπει να είναι απόλυτα σίγουρος για την εγκυρότητα των ΑΦΜ των εισαγομένων.
  • ΑΦΜ τρίτων χωρών: Ομοίως, δεν γίνεται κανένας έλεγχος.
  • Όταν η εισαγωγή γίνεται ένας-ένας, μπορούν να γίνονται περισσότεροι έλεγχοι
  • Ελληνικά ΑΦΜ: Γίνεται άμεσα έλεγχος της εγκυρότητας του ΑΦΜ. Τα στοιχεία των Πελατών/Προμηθευτών μπορούν να κατέβουν από τη βάση δεδομένων της ΑΑΔΕ.
  • ΑΦΜ/VAT των άλλων χωρών-μελών της Ε.Ε.: Μπορεί, κατ’ επιλογή του χρήστη, να γίνεται έλεγχος της εγκυρότητας του ΑΦΜ και ότι η εταιρεία αυτή όντως υπάρχει, ή να εισάγεται η εταιρεία χωρίς να γίνεται κανένας έλεγχος.
  • ΑΦΜ τρίτων χωρών: Δεν γίνεται κανένας έλεγχος


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ο λόγος που δεν εισάγονται και οι «Οντότητες» μαζικά μέσω Excel

  1. Οι «Οντότητες» είναι πολύ λίγες, γι’ αυτό και δεν τίθεται θέμα μαζικής εισαγωγής τους. Ένα τυπικό λογιστικό γραφείο συνήθως έχει 15-50 πελάτες, τους οποίους όπως αναφέρθηκε στο κεφάλαιο 06, θα τους αποκαλούμε «Οντότητες». Η εισαγωγή τους μία-μία, είναι πάρα πολύ εύκολη και ίσως να απαιτεί λιγότερο χρόνο από ότι θα απαιτούσε η εισαγωγή τους μέσω Excel, αν φυσικά ήταν διαθέσιμη.
  2. Αντίθετα οι «Πελάτες/Προμηθευτές» είναι πάρα πολλοί, μπορεί να είναι αρκετές χιλιάδες. Η εισαγωγή τους ένας-ένας πρακτικά είναι σχεδόν αδύνατη. Είναι καλύτερα να εισαχθούν μαζικά στην αρχή και στη συνέχεια οι προσθήκες/αλλαγές/διορθώσεις να γίνονται μεμονωμένα.