Περιγραφή του προβλήματος
Αντιμετωπίστηκε ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα το οποίο δεν είναι Bug του προγράμματος, αλλά δημιουργείται από το σύστημα αρίθμησης των εγγραφών των παραστατικών, που εφαρμόζεται από ορισμένες εφαρμογές τιμολόγησης τρίτων.
Λογικά, οι εγγραφές του παραστατικού που διαβιβάζονται στα myDATA, πρέπει να αρχίζουν από το 1, και να συνεχίζουν με συνεχόμενη και αύξουσα αρίθμηση. Π.χ. όταν ένα παραστατικό έχει 4 εγγραφές αυτές πρέπει να έχουν αριθμούς 1, 2, 3, 4.
Διαπιστώθηκε όμως ότι υπάρχουν στην αγορά εφαρμογές τιμολόγησης που δεν ακολουθούν αυτόν τον κανόνα. Π.χ. σε ένα τιμολόγιο με 4 εγγραφές, οι αριθμοί των εγγραφών μπορεί να είναι οτιδήποτε όπως π.χ. 10155, 9888, 777894577, 14 αντί των αναμενόμενων 1, 2, 3, 4.
Επίσης διαπιστώθηκε ότι η ΑΑΔΕ δεν κάνει κανέναν έλεγχο της αρίθμησης των εγγραφών του παραστατικού κατά την καταχώρηση της σύνοψης. Η άποψη μας όμως είναι ότι έπρεπε να κάνει αυτό τον έλεγχο και να μην επιτρέπει τη μη αύξουσα/συνεχόμενη αρίθμηση των εγγραφών. Αλλά για ποιο λόγο κάποιες εταιρείες εφαρμόζουν την τυχαία αρίθμηση των εγγραφών; Προφανώς δεν γνωρίζουμε, ίσως και να πρόκειται για bug.
Με τα παραστατικά που αποστέλλονται χαρακτηρισμένα στην ΑΑΔΕ, δεν δημιουργείται κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα υπάρχει όμως με τα παραστατικά που χαρακτηρίζονται εκ των υστέρων, όπως είναι των Εξόδων, των Παρόχων και αυτά που υποβάλλονται μέσω ΦΗΜ.
Υποβάλλεται ένα παραστατικό, το οποίο έχει μόνο μία εγγραφή και η οποία αντί για αριθμό 1 έχει τον αριθμό 10155. Ο χρήστης της εφαρμογής αποπειράται να το χαρακτηρίσει και λαμβάνει την απάντηση από την ΑΑΔΕ ότι δεν υπάρχει η εγγραφή με id = 1.
Και φυσικά αυτή η απάντηση της ΑΑΔΕ είναι σωστή, αφού η εγγραφή έχει αριθμό id = 10155.
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS |
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ LINKS |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
Τηλεφωνικό Κέντρο 1: +30 210-646-9999 |
||
Τηλεφωνικό Κέντρο 2: +30 210-300-9559 |
||
Emai: info@arbitrans.gr |
||
Website (Hellas): https://arbitrans.gr |
||
Website (Global): https://mydata-dll.com |
||
|