Ο τρόπος που αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα
Όταν η ΑΑΔΕ επιστρέψει αυτό το μήνυμα, τότε το πρόγραμμα αντιλαμβάνεται το σφάλμα και δεν επιστρέφει αυτό το μήνυμα στο χρήστη, αλλά αντλείται ο αριθμός της εγγραφής με τον οποίο διαβιβάστηκε η εγγραφή στα myDATA και αποστέλλεται εκ νέου o χαρακτηρισμός. Ο χρήστης δεν αντιλαμβάνεται τίποτε, πλην ενδεχομένως, μίας μικρής καθυστέρησης στην υποβολή του χαρακτηρισμού.
Ο παραπάνω τρόπος διαχείρισης δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην περίπτωση που ο χαρακτηρισμός υποβάλλεται μέσω αρχείου διεπαφής (αφορά τους προγραμματιστές).
ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS |
ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ LINKS |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
Τηλεφωνικό Κέντρο 1: +30 210-646-9999 |
||
Τηλεφωνικό Κέντρο 2: +30 210-300-9559 |
||
Emai: info@arbitrans.gr |
||
Website (Hellas): https://arbitrans.gr |
||
Website (Global): https://mydata-dll.com |
||
|