ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
(α) Δεν χρησιμοποιούμε Dealers
Δεν πληρώνει ο πελάτης μας χρήματα σε μεσάζοντες.
Πουλάμε απευθείας, και οι εφαρμογές μας εγκαθίστανται μέσω διαδικτύου.
(β) Έχουμε πολύ χαμηλό κόστος Συντήρησης Εφαρμογών
Όλες οι εφαρμογές έχουν ένα κύκλο ζωής.
Όσο γερνάει μία εφαρμογή, τόσο πιο περίπλοκη γίνεται λόγω των πολλών επεμβάσεων και διορθώσεων. Και τα εργαλεία ανάπτυξης και οι τεχνικές ανάπτυξης είναι παλιά.
Αποτέλεσμα είναι να υπάρχει υψηλό κόστος συντήρησης. Κάποια στιγμή, οι εφαρμογές θα πρέπει να στηθούν από την αρχή.
Οι δικές μας εφαρμογές είναι νέες, άριστα δομημένες, μέσα από τις πλέον σύγχρονες τεχνικές ανάπτυξης λογισμικού και ποιοτικού ελέγχου. Επίσης τα εργαλεία ανάπτυξης που χρησιμοποιούμε είναι από τα πλέον σύγχρονα.
Το αποτέλεσμα είναι ότι, όποτε χρειαστεί να γίνει μία τροποποίηση ή διόρθωση, αυτή γίνεται άμεσα και με ελάχιστο κόστος.
Δεν είναι τυχαίο ότι ήμασταν οι πρώτοι που ενσωματώσαμε τα myDATA στις εφαρμογές μας. Οι πελάτες μας, είχαν ξεκινήσει να μαθαίνουν τα myDATA ήδη από τον Αύγουστο του 2019.
(γ) Έχουμε πολύ χαμηλό κόστος Τεχνικής Υποστήριξης
Εμείς παρέχουμε στον πελάτη μας, πλήρη και ταχύτατη Τεχνική Υποστήριξη, αλλά παρόλα αυτά έχουμε πολύ χαμηλό κόστος Τεχνικής Υποστήριξης.
Το κόστος της Τεχνικής Υποστήριξης, συμμετέχει άμεσα στην διαμόρφωση της τελικής τιμής μίας υπηρεσίας και μεταφέρεται άμεσα στον πελάτη. Όσο δυσκολότερη και περιπλοκότερη είναι η εφαρμογή, τόσο το κόστος αυτό μεγαλώνει.
Έτσι, η απλότητα και η ευκολία των εφαρμογών μας, έχει σαν αποτέλεσμα οι πελάτες μας να μας ζητάνε πολύ σπάνια Τεχνική Υποστήριξη. Οπότε, έχουμε πολύ χαμηλό κόστος για την παροχή της Τεχνικής Υποστήριξης.
Επίσης, διαθέτουμε στους πελάτες μας ένα μοναδικό στο είδος του Τεχνικό Οδηγό, πολύ απλό, εύχρηστο, που αποτελείται κατά 70% από εικόνες της οθόνης. Εξηγεί τα πάντα, βήμα προς βήμα.
Σπάνια μας ζητάνε τεχνική Υποστήριξη.
Έτσι, οποιαδήποτε στιγμή μας καλέσετε για Τεχνική Υποστήριξη, θα βρείτε σίγουρα μία κενή γραμμή και θα εξυπηρετηθείτε αμέσως χωρίς να περιμένετε.
Όχι! Δεν θα πληρώσετε ούτε 1 ευρώ παραπάνω.
Εμείς δεν βγάζουμε πρόσθετα. Μόνο νέες εκδόσεις που έχουν τα πάντα και δίνονται χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Με την έναρξη της πρώτης ετήσιας συνδρομής των εφαρμογών μας, κλειδώνετε και την τιμή της ετήσιας συνδρομής*. Δηλαδή όταν λήξει η συνδρομή σας, σε περίπτωση αύξησης τιμών δεν θα επηρεαστείτε, ενώ σε περίπτωση μείωσης τιμών θα μειωθεί και σε εσάς η συνδρομή.
*Η δυνατότητα “κλειδώματος” της ετήσιας συνδρομής, ισχύει για συνδρομές που θα ξεκινήσουν μέχρι και την 31/12/2021. Για συνδρομές που θα ξεκινήσουν από την 01/01/2022 και έπειτα, ενδέχεται να υπάρχει αύξηση σε κάθε επόμενη ανανέωση, αλλά σε καμία περίπτωση μεγαλύτερη του 10% επί της καθαρής αξίας, εκτός και αν ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή (πληθωρισμός) είναι άνω του 10%.
Όντως, δεν αναφέρεται πουθενά η λέξη “συμβόλαιο” γιατί εμείς, όπως και οι περισσότερες εταιρείες εμπορίας λογισμικού σε όλο τον κόσμο, δεν κάνουμε συμβόλαια με τους πελάτες μας, εκτός και αν μας το ζητήσουν. Υπάρχουν μόνο οι γενικοί όροι Χρήσης, που είναι απλοί, όπως αυτοί που αναφέρονται στο κάθε σύγχρονο λογισμικό. Δεν έχετε καμία χρονική ή άλλης μορφής δέσμευση.
Δεν χρησιμοποιούμε dealers. Όλη η εγκατάσταση και υποστήριξη των πελατών μας γίνεται μέσω διαδικτύου χρησιμοποιώντας προγράμματα απομακρυσμένης πρόσβασης ή τηλεφωνικά ή με email.
Η Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη γίνεται μόνο από επαγγελματίες προγραμματιστές που γνωρίζουν τον κώδικα των εφαρμογών μας.
Σχεδόν αμέσως! Η Τεχνική Υποστήριξη γίνεται μόνο από επαγγελματίες προγραμματιστές με πλήρη γνώση του κώδικα των εφαρμογών μας.
Αν το πρόβλημα είναι τέτοιο που σας επιτρέπει να συνεχίσετε τη δουλειά σας, τότε καταχωρείται στο ημερολόγιό μας και διορθώνεται με το αμέσως επόμενο Update.
Αν το σφάλμα σας δημιουργεί πρόβλημα, τότε ο προγραμματιστής που σας εξυπηρέτησε, σας στέλνει μία ειδική έκδοση, που θα είναι μόνο για εσάς, συνήθως σε λιγότερο από 24 ώρες, οι αλλαγές της οποίας θα ενσωματωθούν στο επόμενο Update.
Φυσικά και μπορείτε να διατηρήσετε το πρόγραμμα με το ιστορικό σας!
Σε περίπτωση μη ανανέωσης της συνδρομής σας, δεν θα γίνονται updates. Ειδικότερα για τις εφαρμογές μας:
- Η εφαρμογή ARBITRANS (ΑΠΛΟΓΡΑΦΙΑ) θα λειτουργεί μόνο ως ηλεκτρονικό αρχείο και δεν θα μπορείτε να διαχειριστείτε τα myDATA μέσα από την εφαρμογή. Θα μπορείτε π.χ. να τυπώσετε βιβλία ή να παράγετε έντυπα, αλλά δεν θα μπορείτε να εισάγετε παραστατικά ή να κάνετε τροποποιήσεις.
- Η εφαρμογή ARBICASH (ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ), θα γυρίσει σε λειτουργία Demo και η έκδοση νέων παραστατικών και η αποστολή τους στα myDATA θα είναι αδύνατη.
- Η εφαρμογή ARBITRANS4U, θα απενεργοποιηθεί τελείως.
Όχι! Μπορείτε να κάνετε ανανέωση της συνδρομής σας για μικρό χρονικό διάστημα, π.χ. για ένα (1) μήνα με πολύ μικρό κόστος.
Αν αρχίσετε να τηρείτε τα βιβλία σας με το ARBITRANS (ΑΠΛΟΓΡΑΦΙΑ) από την 1η Ιανουαρίου, τα προβλήματα προφανώς είναι ελάχιστα.
Το μόνο δύσκολο είναι στην εισαγωγή Πελατών/Προμηθευτών, το οποίο μπορεί στην εφαρμογή που χρησιμοποιείτε να περιέχει χιλιάδες εταιρείες. Αυτό όμως το έχουμε προβλέψει! Το αρχείο Πελατών/Προμηθευτών το εισάγετε πολύ εύκολα μέσω αρχείου Excel στο ενιαίο μητρώο Πελατών/Προμηθευτών που ισχύει για όλες τις οντότητες που διαχειρίζεστε.
Διαθέτουμε αναλυτικές οδηγίες και video για το πώς θα το κάνετε.
Εάν χρειάζομαι κάποια εξειδικευμένη λειτουργία που δεν υπάρχει στην εφαρμογή, μπορώ να την αποκτήσω;
Σε εμάς η γνώμη σας μετράει! Ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να μας κάνουν προτάσεις βελτιστοποίησης των εφαρμογών μας, οι οποίες υλοποιούνται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και πάντα σε συνεργασία με τον πελάτη που μας τη ζήτησε.
Διαθέτουμε ένα μοναδικό στο είδος του Manual, απλό και εύχρηστο, που αποτελείται κατά 70% από εικόνες της οθόνης. Υπάρχουν περισσότερες από 1000 εικόνες!
Σίγουρα δεν θα έχετε δει άλλη φορά κάτι παρόμοιο. Επισημαίνεται ότι είναι γραμμένο από έμπειρους συγγραφείς τεχνικών κειμένων.
Εξηγεί τα πάντα με ακρίβεια, βήμα προς βήμα.
Αν και μπορείτε να το μελετήσετε, η αποστολή του είναι να το έχετε ως Reference για ό,τι χρειαστείτε. Μπορείτε να το κατεβάσετε μέσα από τις εφαρμογές μας.
Επίσης, διαθέτουμε Online Βοήθεια, που περιέχει ολόκληρο το Manual αυτό.
Μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε, επειδή οι εφαρμογές μας είναι εξαιρετικά απλές, και επειδή διαθέτουμε πλούσιο υλικό που εξηγεί τα πάντα βήμα προς βήμα (Online Βοήθεια και Βίντεο).
Κάτω από το Menu “Υποστήριξη” της σελίδας μας, μπορείτε να βρείτε οτιδήποτε χρειάζεστε.
Επίσης, μέσα από τις εφαρμογές μας, πατώντας το F1 μεταβαίνετε αυτόματα στην Online Βοήθεια.
Φυσικά! Η ανάπτυξη του προγράμματος Διπλογραφίας έχει ήδη ξεκινήσει, και χτίζεται με βάσει των απαιτήσεων των myDATA.
Αναπτύσσεται 100% με τα Ε.Λ.Π., με τη χρήση μόνο του Νέου Λογιστικού Σχεδίου, ενώ θα υπάρχουν μοναδικές ευκολίες και δυνατότητες για τον λογιστή, που θα κάνουν την τήρηση των διπλογραφικών βιβλίων πιο εύκολη από ποτέ.