Scroll Top
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ 171, ΑΘΗΝΑ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Ημερομηνία τελευταίας αναθεώρησης: 02-10-2025

01.      ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Το κείμενο περιγράφει τους όρους χρήσης προγραμμάτων λογισμικού, αποτελώντας δεσμευτική συμφωνία μεταξύ κατασκευαστή και χρήστη. Περιλαμβάνει ρυθμίσεις σχετικά με την αποδοχή της πολιτικής απορρήτου, τα όρια και την αποποίηση αστικής ευθύνης, καθώς και τις υποχρεώσεις τόσο του χρήστη όσο και των μεταπωλητών.

Αναλύονται οι μέθοδοι τεχνικής υποστήριξης, οι τρόποι πληρωμής και απόκτησης αδειών, οι απαιτήσεις για backup και η υπηρεσία cloud backup. Επισημαίνεται η ευθύνη του χρήστη για τη λήψη αντιγράφων ασφαλείας και η διαδικασία αντιμετώπισης βλαβών στον υπολογιστή.

Ορίζονται οι όροι συνδρομής, οι διαδικασίες ενεργοποίησης και ενημερώσεων του λογισμικού, καθώς και οι υπηρεσίες API και ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Υπογραμμίζεται η αποκλειστική ευθύνη του χρήστη για τη σωστή χρήση των ειδικών κωδικών και τη διασφάλιση της επιτυχούς υποβολής παραστατικών στη myDATA.

Τονίζεται ότι οι όροι χρήσης δύνανται να τροποποιούνται, ενώ το λογισμικό και οι κωδικοί αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του κατασκευαστή. Για την επίλυση διαφορών, προβλέπεται διαδικασία φιλικής διευθέτησης και εφαρμογή του ελληνικού δικαίου.

Στο τέλος του κειμένου περιλαμβάνονται πρακτικές οδηγίες για τη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και τη σωστή αντιμετώπιση βλαβών, με έμφαση στην επιλογή εξειδικευμένων τεχνικών και στην αποφυγή μορφοποίησης σκληρών δίσκων χωρίς εξαντλητική προσπάθεια ανάκτησης δεδομένων.

02.      ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Οι παρόντες όροι αποτελούν δεσμευτική σύμβαση ανάμεσα στον Κατασκευαστή (δημιουργό και προμηθευτή του λογισμικού) και τον Χρήστη (τελικό αποδέκτη του προγράμματος). Οι όροι καλύπτουν όλες τις εφαρμογές του Κατασκευαστή, σε κάθε νέα εγκατάσταση, αναβάθμιση, παρεχόμενη διαδικτυακή υπηρεσία καθώς και τεχνική υποστήριξη. Για τους σκοπούς του παρόντος, ο όρος «εφαρμογή» ταυτίζεται με τους όρους «πρόγραμμα», «λογισμικό» ή «software».

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ.
ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ, ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  Ή ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ.
 

03.      ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Η πολιτική απορρήτου αναπτύσσεται σε ξεχωριστό κείμενο.

Η αποδοχή της πολιτικής απορρήτου είναι απαραίτητη για να μπορέσετε να εγκαταστήσετε και να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό. Εάν δεν επιθυμείτε να δώσετε ή να διατηρήσετε τη συγκατάθεσή σας για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, η διαδικασία εγκατάστασης ή/και η λειτουργία του λογισμικού, δεν θα είναι δυνατές.

04.      ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ & ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ

Παροχή «ως έχει»

Το Πρόγραμμα παρέχεται υπό τη μορφή «ως έχει» («as is») και «ως διατίθεται», χωρίς να παρέχονται οποιεσδήποτε ρητές ή σιωπηρές εγγυήσεις. Ενδεικτικά, ο Κατασκευαστής δεν εγγυάται την εμπορευσιμότητα, την καταλληλότητα για συγκεκριμένο σκοπό, την ακρίβεια των αποτελεσμάτων, την απουσία σφαλμάτων (bugs), ή τη συνεχή λειτουργία του Προγράμματος.

Αποποίηση Ευθύνης

Ο Κατασκευαστής απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη, συμβατική, αδικοπρακτική (π.χ. αμέλεια) ή άλλης φύσεως, αναφορικά με οποιαδήποτε ζημία ή απώλεια που μπορεί να προκύψει από τη χρήση ή την αδυναμία χρήσης του Προγράμματος. Η αποποίηση ευθύνης περιλαμβάνει ενδεικτικά την απώλεια εισοδήματος, απώλεια δεδομένων, βλάβη εξοπλισμού, ζημίες σε τρίτους, καθώς και άμεσες, έμμεσες, αποθετικές ή ειδικές ζημίες. Επιπροσθέτως, ο Κατασκευαστής δεν φέρει καμία ευθύνη για απαιτήσεις τρίτων κατά του Χρήστη λόγω της χρήσης του Προγράμματος.

Αστική Ευθύνη Χρήστη

Ο Χρήστης αναγνωρίζει ότι η χρήση του Προγράμματος δεν του παρέχει κάλυψη έναντι αστικής ευθύνης. Σε περίπτωση έκθεσης του Χρήστη σε κινδύνους λόγω της φύσης της εργασίας του, οφείλει να μεριμνήσει ο ίδιος για την κάλυψή του μέσω ασφαλιστικής εταιρείας. Ο Χρήστης δεν δικαιούται να απαιτήσει αποζημίωση από τον Κατασκευαστή για ζημίες μη καλυπτόμενες από την ασφαλιστική του σύμβαση, για απαλλασσόμενα ποσά ή σε περίπτωση αδυναμίας εξεύρεσης ασφαλιστικής κάλυψης.

Ανώτατο Όριο Ευθύνης

Σε περίπτωση που, παρά τα παραπάνω, δικαστήριο ή αρμόδια αρχή αποφανθεί περί υπάρξεως ευθύνης του Κατασκευαστή, η συνολική ευθύνη περιορίζεται αποκλειστικά στο ποσό που έχει καταβάλει ο Χρήστης ως συνδρομή τους τελευταίους δώδεκα (12) μήνες πριν από το περιστατικό που επέφερε την ευθύνη.

Κατάργηση του Προγράμματος

Σε περίπτωση οριστικής κατάργησης του Προγράμματος ως εμπορικού προϊόντος, ο Κατασκευαστής υποχρεούται αποκλειστικά στην επιστροφή του μη δεδουλευμένου τμήματος της τελευταίας συνδρομής, υπολογιζόμενης από την ημερομηνία κατάργησης. Ο Χρήστης οφείλει να υποβάλει σχετική αίτηση εντός τριάντα (30) ημερών από την κατάργηση του Προγράμματος προς λήψη της επιστροφής. Διακοπή της δραστηριότητας της επιχείρησης του Κατασκευαστή συνεπάγεται αυτομάτως και κατάργηση του Προγράμματος. Ο Κατασκευαστής δεν έχει άλλη υποχρέωση αποζημίωσης του Χρήστη σε περίπτωση κατάργησης.

Ανωτέρα Βία

Ο Κατασκευαστής απαλλάσσεται από ευθύνη για καθυστερήσεις ή αδυναμία παροχής υπηρεσιών λόγω ανωτέρας βίας, όπως φυσικές καταστροφές, κυβερνοεπιθέσεις, διακοπές ρεύματος ή επικοινωνιών, πολεμικές συρράξεις, ταραχές ή κρατικές ενέργειες.

05.      ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΕΣ – ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

Οι Μεταπωλητές υποχρεούνται να συμμορφώνονται πλήρως με όλες τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται στους Χρήστες, σύμφωνα με το παρόν έγγραφο. Ειδικότερα, κάθε όρος και προϋπόθεση σχετική με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Χρηστών εφαρμόζεται αναλόγως και στους Μεταπωλητές, χωρίς εξαιρέσεις ή αποκλίσεις, εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά μέσω ειδικής συμφωνίας μεταξύ των μερών.

Εκτός και αν υπάρξει ιδιαίτερη συμφωνία, ο ελάχιστος αριθμός αδειών για να θεωρείται κάποιος Μεταπωλητής, είναι:

 

Όνομα εφαρμογής Ελάχιστος αριθμός αδειών Ειδικά για το πρώτο έτος
Arbitrans (Διπλογραφία-Απλογραφία) Πέντε (5) Δύο (2)
Arbicash (Τιμολόγηση) Δέκα (10) Πέντε (5)
Arbitrans 4U (Driver myDATA) Δέκα (10) Πέντε (5)
myDATA-dll (βιβλιοθήκη myDATA) Τρεις (3) Δύο (2)

 

  • Σε περίπτωση παραχώρησης αδειών λογισμικού για μεταπώληση, ο Κατασκευαστής μπορεί να διακόψει ή να μην ανανεώσει τις άδειες αν υπάρξει ακατάλληλη χρήση ή ζήτημα παραβίασης πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Οι δωρεάν άδειες παρέχονται μόνο για λόγους ανάπτυξης και εκπαίδευσης. Ο Κατασκευαστής, μπορεί να διακόψει δωρεάν άδειες που παρανόμως χρησιμοποιούνται σε παραγωγική εργασία, χωρίς προειδοποίηση και δεν ευθύνεται για τυχόν απώλεια εσόδων ούτε οφείλει αποζημίωση σε τέτοιες περιπτώσεις.
  • Σε δικαστικές διεκδικήσεις πελατών του Μεταπωλητή προς τον Μεταπωλητή, ο Κατασκευαστής απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη.
  • Η τεχνική υποστήριξη γίνεται μόνο μεταξύ Μεταπωλητή και Κατασκευαστή, εκτός και αν ζητηθεί ειδικά, από τον Μεταπωλητή, για συγκεκριμένη περίπτωση.

06.      ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Μέθοδοι Παροχής Τεχνικής Υποστήριξης

Οι διαθέσιμες μέθοδοι παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

 

Τρόπος Επικοινωνίας Διαθεσιμότητα Χρέωση Σημαντικές Προϋποθέσεις
Σύστημα ticket Όλο το 24ωρο Χωρίς χρέωση
(με ενεργή συνδρομή)
Απαιτείται ενεργή συνδρομή, ενημερωμένο λογισμικό
Τηλέφωνο
(210-6469999)
Εργάσιμες ημέρες, στις ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου Χωρίς χρέωση
(με ενεργή συνδρομή)
Δεν παρέχεται αν η επιχείρηση είναι κλειστή ή αν υπάρχει ειδοποίηση προσωρινής διακοπής για συγκεκριμένες ημέρες που αποστέλλεται στους χρήστες μέσω Newsletter.
Team Viewer
(εξ αποστάσεως)
Εργάσιμες ώρες ή κατόπιν ραντεβού

Χωρίς χρέωση για θέματα λειτουργικότητας

Με χρέωση μόνο για:
επανεγκατάσταση, αναζήτηση λογιστικών λαθών,
άλλα θέματα λόγω ενεργειών χρήστη, κλπ.

Ενημέρωση και αποδοχή κόστους από τον Χρήστη πριν την παροχή της χρεώσιμης υπηρεσίας
Προϋποθέσεις Παροχής Τεχνικής Υποστήριξης

Η παροχή τεχνικής υποστήριξης προϋποθέτει ενεργή συνδρομή και εγκατάσταση της τελευταίας ενημέρωσης του λογισμικού. Υποστήριξη σε εικονικά περιβάλλοντα προσφέρεται μόνο κατόπιν ειδικής συμφωνίας. Ο Κατασκευαστής δεν φέρει ευθύνη για προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν από τέτοιες διαμορφώσεις.

Παροχή Τεχνικής Υποστήριξης χωρίς Χρέωση

Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση, καθώς συμπεριλαμβάνεται στο πλαίσιο της υφιστάμενης συνδρομής, εξαιρουμένων συγκεκριμένων περιστάσεων που αναφέρονται παρακάτω.

Ειδικές Περιπτώσεις Παροχής Τεχνικής Υποστήριξης με Χρέωση

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η τεχνική υποστήριξη χρεώνεται κατόπιν προηγούμενης ενημέρωσης και συγκατάθεσης του πελάτη. Ενδεικτικά παραδείγματα αποτελούν η εκ νέου εγκατάσταση λογισμικού μέσω Team Viewer, ή ζητήματα που δεν αφορούν τη βασική λειτουργία του προγράμματος.

Διαδικασία Παροχής Τεχνικής Υποστήριξης με Χρέωση

Ο τεχνικός ενημερώνει τον χρήστη σχετικά με το κόστος και εξασφαλίζει τη συγκατάθεσή του. Η υποστήριξη παρέχεται μέσω του «Team Viewer Quick Support» και η χρέωση καθορίζεται βάσει της διάρκειας, σύμφωνα με τον εγκεκριμένο τιμοκατάλογο. Επιπλέον, αποστέλλεται ανάλυση της υπηρεσίας μαζί με το σχετικό τιμολόγιο.

07.      ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ – ΑΠΟΚΤΗΣΗ/ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΩΝ

Οι αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής για την απόκτηση ή ανανέωση αδειών χρήσης, περιλαμβάνουν όλες τις επίσημες διαδικασίες που προβλέπονται από το Ελληνικό Κράτος. Εξαίρεση αποτελούν οι υπηρεσίες ARBITRANS4U και myDATA DLL, για τις οποίες η ανανέωση διενεργείται αποκλειστικά μέσω εξουσιοδοτημένου Μεταπωλητή του εξωτερικού («Αντιπρόσωπος»). Ο Κατασκευαστής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις μεθόδους πληρωμής ή να ορίζει νέους Αντιπροσώπους. Σε περίπτωση ύπαρξης Αντιπροσώπου, οι Χρήστες και οι Μεταπωλητές υποχρεούνται να πραγματοποιούν όλες τις σχετικές συναλλαγές απευθείας μαζί του, λαμβάνοντας τα απαραίτητα παραστατικά και κωδικούς.

08.      ΒΛΑΒΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ –ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (BACKUP)

Συνιστούμε στους χρήστες να φροντίζουν για την ασφάλεια των δεδομένων τους, δημιουργώντας τακτικά αντίγραφα ασφαλείας σε εξωτερικά μέσα. Σε περίπτωση που παρουσιαστεί τεχνικό πρόβλημα, είναι καλό να απευθύνεστε σε εξειδικευμένους τεχνικούς ή σε εγκεκριμένες εταιρείες υποστήριξης, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή διαχείριση του θέματος. Για λόγους προστασίας των δεδομένων σας, αποφεύγεται η διαδικασία format στον σκληρό δίσκο – σε περίπτωση βλάβης προτείνεται η αντικατάστασή του, διατηρώντας τον παλιό δίσκο για πιθανή ανάκτηση των αρχείων σας. Ο Κατασκευαστής δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημιές ή απώλεια δεδομένων, ωστόσο στο Παράρτημα Α, στο τέλος του εγγράφου, θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες και χρήσιμες συμβουλές για τη σωστή προστασία του υπολογιστή σας.

09.      ΥΠΗΡΕΣΙΑ CLOUD BACKUP

Η υπηρεσία αυτή παρέχεται με πρόσθετο κόστος και είναι διαθέσιμη μόνο για το Arbitrans και για το συνδυαστικό πακέτο Arbitrans + Arbicash.

Ακόμη και αν επιλέξετε την υπηρεσία Cloud Backup, είναι σημαντικό να συνεχίσετε να κρατάτε τα δικά σας αντίγραφα ασφαλείας, όπως αναφέρεται και παραπάνω. Το Cloud Backup λειτουργεί ως ένα επιπλέον μέτρο προστασίας για τα δεδομένα σας, χωρίς όμως να υποκαθιστά την προσωπική μέριμνα για ασφάλεια. Σε σπάνιες περιπτώσεις όπου ενδέχεται να παρουσιαστεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα με την υπηρεσία, ο Κατασκευαστής δεν μπορεί να αναλάβει ευθύνη για τυχόν απώλεια δεδομένων. Έτσι, φροντίζοντας για τα δικά σας αντίγραφα, διασφαλίζετε την απόλυτη προστασία των πληροφοριών σας.

10.      ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΑΡΧΕΙΩΝ ΣΕ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ

Εάν το λογισμικό σας δίνει τη δυνατότητα να ανεβάζετε αρχεία, είτε συμπιεσμένα είτε όχι, σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες (όπως για παράδειγμα η Βεβαίωση Μισθοδοσίας), επισημαίνουμε ότι η επιβεβαίωση της σωστής καταχώρισης ανήκει στον χρήστη. Σας προτείνουμε να ελέγχετε και να βεβαιώνεστε πως η υποβολή ολοκληρώθηκε επιτυχώς. Ο Κατασκευαστής δεν έχει τη δυνατότητα να ελέγξει ή να παρέμβει στη διαδικασία αυτή, επομένως η τελική ευθύνη ανήκει σε εσάς. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζετε την ορθή διεκπεραίωση των υποθέσεών σας με σιγουριά και ασφάλεια.

11.      ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ

Προτάσεις Βελτιώσεων

Ο «Χρήστης» αποδέχεται το λογισμικό στην υφιστάμενη μορφή του, χωρίς δικαίωμα τροποποίησης, αλλά δύναται να υποβάλει προτάσεις βελτίωσης τις οποίες ο «Κατασκευαστής» αξιολογεί και δύναται κατά την απόλυτη κρίση του να υλοποιήσει.

Γνώσεις Χρήσης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Ο «Κατασκευαστής» δεν φέρει υποχρέωση παροχής εκπαίδευσης στον «Χρήστη» σχετικά με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ο «Χρήστης» πρέπει να διαθέτει επαρκείς δεξιότητες ως προς τη λειτουργία ηλεκτρονικών υπολογιστών ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί το λογισμικό χωρίς επιπλέον καθοδήγηση.

12.      ΟΡΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ

Το λογισμικό παρέχεται με ετήσια συνδρομή, η οποία περιλαμβάνει τις σχετικές αναβαθμίσεις και τεχνική υποστήριξη. Η άδεια χρήσης καθώς και οι κωδικοί ενεργοποίησης είναι αυστηρά προσωπικοί και εφαρμόζονται αποκλειστικά στον αριθμό υπολογιστών που αναγράφεται στο εκάστοτε τιμολόγιο. Η μεταβίβαση αδειών επιτρέπεται μόνο κατόπιν ρητής έγκρισης. Σε περίπτωση παραβίασης των όρων, η συνδρομή δύναται να διακοπεί με σχετική ειδοποίηση ή και άμεσα σε περίπτωση προσβολής πνευματικών δικαιωμάτων.

13.      ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΛΟΓΩ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ

Για την ομαλή λειτουργία του προγράμματος, χρειάζεται να διατηρείτε ενεργή τη συνδρομή σας. Αν η ανανέωση δεν πραγματοποιηθεί εγκαίρως, η πρόσβαση θα διακοπεί προσωρινά και δεν θα μπορείτε να αποστείλετε παραστατικά στο myDATA. Έχετε στη διάθεσή σας δεκαπέντε ημέρες μετά τη διακοπή για να ανανεώσετε τη συνδρομή σας χωρίς να χάσετε τα δεδομένα σας. Μετά το διάστημα αυτό, οι υφιστάμενοι κωδικοί απενεργοποιούνται και απαιτείται νέα αίτηση για την έκδοση νέων, με σχετική χρέωση. Τα προσωπικά σας δεδομένα διαγράφονται οριστικά, εκτός από το όνομα, το τηλέφωνο και το email, που διατηρούνται για λόγους επικοινωνίας. Για τους πελάτες-Μεταπωλητές, όλα τα δεδομένα παραμένουν διαθέσιμα για δεκαπέντε ημέρες μετά τη λήξη της τελευταίας άδειας, ώστε να διευκολύνεται η διαδικασία επανενεργοποίησης.

14.      ΚΟΣΤΟΣ ΕΤΗΣΙΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ

Έναρξη Συνδρομής

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου έτους συνδρομής, η ανανέωση πραγματοποιείται βάσει του εκάστοτε ετήσιου κόστους. Ο Κατασκευαστής διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών. Η περίοδος δέσμευσης για κάθε συνδρομή είναι ένα (1) έτος. Δεν υφίστανται επιπλέον χρεώσεις για παροχή βελτιώσεων ή πρόσθετων χαρακτηριστικών.

Διαμόρφωση και Αναπροσαρμογή Τιμών

Ο Κατασκευαστής μπορεί να προσαρμόζει τα τέλη συνδρομής όποτε προκύψει ανάγκη, ώστε να διατηρείται η ποιότητα και η λειτουργικότητα του λογισμικού. Παρόλα αυτά, οι υφιστάμενοι συνδρομητές απολαμβάνουν πάντα τις παροχές του τρέχοντος τιμοκαταλόγου μέχρι να ολοκληρωθεί η ενεργή τους συνδρομή, χωρίς καμία αιφνίδια αλλαγή στο κόστος.

Αναπροσαρμογή λόγω Πληθωρισμού

Οι τιμές των συνδρομών αναπροσαρμόζονται σύμφωνα με τις μεταβολές στον πληθωρισμό, ενώ η επικαιροποίηση πραγματοποιείται ανά διάστημα ενός έως τριών ετών. Εφόσον το διάστημα υπερβεί το ένα έτος, ο αντίστοιχος συντελεστής πληθωρισμού πολλαπλασιάζεται, σύμφωνα με το σχετικό παράδειγμα:

1ο έτος πληθωρισμός 3,5% οπότε 1 + 3,5% = 1,035,

2ο έτος πληθωρισμός 2,7% οπότε 1 + 2,7% = 1,027

(1,035) x (1,027) = 1,063% οπότε οι τιμές αυξάνονται κατά 6,3 %

Επιπλέον Χρεώσεις

Ο «Κατασκευαστής» έχει δικαίωμα να απαιτεί μόνο την ετήσια συνδρομή και δεν δύναται να ζητήσει πρόσθετες πληρωμές από τον «Χρήστη» για τυχόν αλλαγές ή νέες υπηρεσίες που αφορούν το λογισμικό.

15.      ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ

Η συνδρομή για τη χρήση του λογισμικού παρέχεται αποκλειστικά σε ετήσια βάση, ενώ δεν διατίθενται πακέτα μικρότερης διάρκειας.

16.      ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Η δοκιμαστική έκδοση του λογισμικού (Trial) προσφέρεται δωρεάν, επιτρέποντας στον χρήστη να αξιολογήσει τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του λογισμικού, ώστε να διαπιστώσει αν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του. Η Trial έκδοση δεν προορίζεται για κάλυψη αναγκών, και μετά την δοκιμαστική περίοδο, απαιτείται να καταβληθεί η προβλεπόμενη ετήσια συνδρομή προκειμένου να ληφθεί η άδεια χρήσης με τους κωδικούς ενεργοποίησης. Η ενεργοποίηση απαιτεί να υπάρχει σύνδεση στο Internet.

17.      ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ UPDATES (ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ)

Οι ενημερώσεις διατίθενται χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση αποκλειστικά σε συνδρομητές με ενεργή σύμβαση. Σε αυτές περιλαμβάνονται βελτιστοποιήσεις, διορθώσεις προβλημάτων καθώς και η ενσωμάτωση νέων λειτουργιών.

18.      ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ API & ΠΑΡΟΧΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ

Τα περισσότερα από τα διαθέσιμα λογισμικά, με εξαίρεση το «Arbitrans (Διπλογραφία-Απλογραφία)», έχουν τη δυνατότητα να συνδέονται εύκολα με Παρόχους Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης μέσω APIs, διευκολύνοντας έτσι τη διαδικασία διαβίβασης παραστατικών. Κάθε Πάροχος εφαρμόζει τους δικούς του όρους χρήσης και πολιτική απορρήτου, τους οποίους καλό είναι να διαβάσει ο Χρήστης για να είναι πλήρως ενημερωμένος. Η συνεργασία με τους Παρόχους πρέπει να γίνεται με ασφάλεια και διαφάνεια, ενώ ο Κατασκευαστής φροντίζει για τη σωστή διασύνδεση του λογισμικού. Τυχόν θέματα που αφορούν στους ίδιους τους Παρόχους ρυθμίζονται απευθείας από αυτούς.

Οι εφαρμογές «Arbitrans4U» και «myDATA DLL» μπορούν να λειτουργήσουν και ως γέφυρες μεταξύ της εφαρμογής του Χρήστη και των υπηρεσιών myDATA ή Παρόχου μέσω API. Ο Κατασκευαστής είναι υπεύθυνος μόνο για τη σωστή μεταβίβαση και επιστροφή των δεδομένων, που λαμβάνει και αποστέλλει μέσω των εφαρμογών του.

19.      ΥΠΗΡΕΣΙΑ «NEWSLETTER»

Η εγγραφή στο Newsletter είναι διαθέσιμη για όλους τους ενδιαφερόμενους. Ωστόσο, για τους χρήστες του λογισμικού αποτελεί υποχρεωτική διαδικασία, καθώς μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας αποστέλλονται ενημερώσεις και σημαντικές ειδοποιήσεις σχετικά με την τεχνική υποστήριξη.

Σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο Χρήστης οφείλει να ενημερώσει τον Κατασκευαστή. Όλα τα μηνύματα που αποστέλλονται μέσω της υπηρεσίας Newsletter, θεωρούνται ως αναγνωσθέντα από τον παραλήπτη.

20.      ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Το παρόν πρόγραμμα δεν παρέχει λογιστικές ή φοροτεχνικές υπηρεσίες. Ο Χρήστης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τη διερεύνηση και λήψη εξειδικευμένης υποστήριξης σε σχετικά θέματα.

21.      ΛΗΨΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Η καθημερινή δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας σε εξωτερικά μέσα είναι μια απλή αλλά σημαντική διαδικασία που βοηθά στη διασφάλιση των δεδομένων σας. Ο Κατασκευαστής προτείνει στους χρήστες να φροντίζουν για τα backup, ώστε να έχουν πάντα διαθέσιμα τα στοιχεία τους, χωρίς άγχος. Σε περίπτωση που προκύψει κάποιο τεχνικό ζήτημα ή δυσλειτουργία στη διαδικασία, ο Κατασκευαστής δεν μπορεί να παρέμβει, αλλά παρέχει αναλυτικές οδηγίες στο Παράρτημα «Α» για να σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα στη διαδικασία.

22.      ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΦΑΛΜΑΤΩΝ, UPDATES

Ο Κατασκευαστής καταβάλλει διαρκείς προσπάθειες για τη βελτίωση του λογισμικού μέσω τακτικών ενημερώσεων. Ωστόσο, ο Χρήστης θα πρέπει να γνωρίζει ότι κανένα πρόγραμμα δεν μπορεί να εγγυηθεί την απουσία σφαλμάτων (no bugs free application). Συνεπώς, η μοναδική δέσμευση του Κατασκευαστή είναι η συνεχής αναβάθμιση του λογισμικού και η διόρθωση τυχόν σφαλμάτων εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, εξαιρουμένων περιπτώσεων ανωτέρας βίας ή διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης.

23.      ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Το λογισμικό είναι πλήρως συμβατό αποκλειστικά με Windows 10 και 11 καθώς και με κατάλληλο υλικό (hardware). Δεν παρέχεται εγγύηση για μελλοντικές εκδόσεις των λειτουργικών συστημάτων ή για χρήση σε εικονικά περιβάλλοντα. Ο κατασκευαστής δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ασυμβατότητα ή ενδεχόμενες αλλαγές στα λειτουργικά συστήματα, ούτε υποχρεούται σε οποιαδήποτε αποζημίωση σε τέτοιες περιπτώσεις.

24.      ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ myDATA ΤΗΣ ΑΑΔΕ

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποστολής των παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, συνιστάται στον Χρήστη να ελέγχει ότι κάθε παραστατικό έχει υποβληθεί σωστά, κάτι που επιβεβαιώνεται από τον μοναδικό αριθμό Mark που εκδίδεται για κάθε καταχώρηση. Αν παρατηρηθεί ότι κάποιο παραστατικό δεν έχει καταχωρηθεί ή έχει εμφανιστεί με εσφαλμένα στοιχεία, ο Κατασκευαστής δεν έχει τη δυνατότητα να παρέμβει στη διαδικασία υποβολής ή καταχώρισης των δεδομένων στη myDATA. Για τον λόγο αυτό, ενθαρρύνεται ο έλεγχος μετά από κάθε αποστολή, ώστε να διασφαλιστεί η ορθή καταγραφή όλων των στοιχείων.

25.      ΧΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ

Το λογισμικό επιτρέπει τη χρήση των ειδικών κωδικών σύμφωνα με τους όρους που ορίζει η Α.Α.Δ.Ε., τους οποίους ο Χρήστης αποδέχεται ανεπιφύλακτα. Η ευθύνη για την ορθή χρήση των ειδικών κωδικών ανήκει αποκλειστικά στον χρήστη, ενώ ο Κατασκευαστής απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη σε περίπτωση παραβάσεων ή καταχρηστικής χρήσης.

26.      ΑΛΛΑΓΗ ΟΡΩΝ ΧΡΗΣΗΣ

Σε περίπτωση που υπάρξουν αλλαγές στους όρους χρήσης, αυτές θα ισχύουν από τη στιγμή που θα αναρτηθούν στην επίσημη ιστοσελίδα του Κατασκευαστή, ενώ οι Χρήστες θα ενημερώνονται σχετικά και μέσω Newsletter. Οι νέοι όροι ισχύουν τόσο για τις καινούργιες όσο και τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις του λογισμικού. Εάν κάποιος Χρήστης δεν επιθυμεί να αποδεχτεί τους νέους όρους, μπορεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το πρόγραμμα μέχρι να ολοκληρωθεί η τρέχουσα συνδρομή του, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχεί για άμεσες αλλαγές ή διακοπή της υπηρεσίας. Όμως δεν θα είναι δυνατόν να κάνει αναβαθμίσεις, επειδή αυτές προϋποθέτουν την αποδοχή των όρων χρήσης.

27.      ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Οι κωδικοί ενεργοποίησης είναι πνευματική ιδιοκτησία του Κατασκευαστή.

Το πρόγραμμα, το όνομά του και το συνοδευτικό υλικό αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του Κατασκευαστή και προστατεύονται από την κείμενη νομοθεσία.

28.      ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Αρμόδια Δικαστήρια

Οι οποιεσδήποτε διαφορές που προκύπτουν από τη χρήση του παρόντος προγράμματος διέπονται αποκλειστικά από το ελληνικό δίκαιο. Η αρμοδιότητα για την επίλυση τέτοιων διαφορών ανήκει στα δικαστήρια που εδρεύουν στην Αθήνα.

Διαδικασία Φιλικής Επίλυσης

Τα συμβαλλόμενα μέρη δεσμεύονται να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξωδικαστική, φιλική διευθέτηση τυχόν διαφορών, σύμφωνα με τις αρχές της επιείκειας. Πριν από οποιαδήποτε προσφυγή στη δικαιοσύνη, απαιτείται παρέλευση τουλάχιστον ενός (1) μήνα από την πρώτη συνάντηση που πραγματοποιείται με σκοπό την επίλυση της διαφοράς.

Ειδικές Περιπτώσεις Παραβίασης Κωδικών Ασφαλείας

Σε περίπτωση παραβίασης κωδικών ασφαλείας που προορίζονται για προσωπική χρήση, εφόσον δεν υφίσταται πρόθεση παράνομης εμπορικής εκμετάλλευσης και ο Χρήστης ολοκληρώσει την καταβολή της αντίστοιχης συνδρομής, η ενέργεια λογίζεται ως φιλικός διακανονισμός και θεωρείται ότι το ζήτημα έχει διευθετηθεί οριστικά.

Χρήση Παράνομου Αντιγράφου

Για περιπτώσεις χρηστών που απέκτησαν και χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα μέσω μη νόμιμης έκδοσης, εφαρμόζεται αντίστοιχη διαδικασία. Εάν ο Χρήστης αποδείξει ότι η παράνομη χρήση προήλθε από άγνοια (π.χ. παρουσιάζοντας αποδεικτικό αγοράς), θα του παρέχεται έκπτωση επί της πρώτης συνδρομής ίση με το ποσό που κατέβαλε για το παράνομο αντίγραφο, με ανώτατο όριο το 75% της ετήσιας συνδρομής, όπως προβλέπεται από τον ισχύοντα τιμοκατάλογο.

29.      ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Οι παρόντες όροι αποτελούν το σύνολο της συμφωνίας και υπερισχύουν τυχόν προηγούμενων συμφωνιών. Αν κάποια διάταξη κριθεί άκυρη, οι υπόλοιπες παραμένουν σε ισχύ.

 

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ «Α»

01.      Οδηγίες για τη Λήψη Backup σε Εξωτερικό Μέσο

Η τακτική και ενδεδειγμένη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας αποτελεί βασικό παράγοντα για τη διασφάλιση της ακεραιότητας των δεδομένων σας. Προτείνεται η διατήρηση τουλάχιστον δύο αντιγράφων των βάσεων δεδομένων σε διαφορετικά αποθηκευτικά μέσα USB, με το ένα εξ αυτών να φυλάσσεται εκτός του εργασιακού σας χώρου. Επιπλέον, η αξιοποίηση εξειδικευμένου λογισμικού δημιουργίας backup (όπως Acronis ή Paragon) σε εξωτερικό δίσκο με χωρητικότητα διπλάσια του εσωτερικού σκληρού, ενισχύει αισθητά την προστασία των ψηφιακών σας αρχείων.

02.      Οδηγίες για την αντιμετώπιση βλάβης στον υπολογιστή

Η εσφαλμένη διαδικασία μορφοποίησης ενός σκληρού δίσκου ενδέχεται να επιφέρει πλήρη απώλεια δεδομένων. Σε περίπτωση που ο τεχνικός εισηγηθεί άμεσα format και επανεγκατάσταση, συνιστάται η αναζήτηση γνώμης από άλλον εξειδικευμένο επαγγελματία.

S.O.S.: Συνίσταται η αγορά νέου σκληρού δίσκου και η διατήρηση του παλαιού για μελλοντική χρήση, αντί της επιλογής του format.

03.      Προσοχή στην Επιλογή Τεχνικού και στο Format του Υπολογιστή

Για την ασφάλεια των δεδομένων σας, προτιμήστε επαγγελματίες τεχνικούς αντί για ερασιτέχνες ή γνωστούς. Το format σκληρού δίσκου σπάνια χρειάζεται. Aν όμως, τελικά, απαιτηθεί, να έχει προηγηθεί προσπάθεια αποφυγής του από δύο τουλάχιστον τεχνικούς και να έχει ληφθεί πλήρες αντίγραφο ασφαλείας.

Last revision date: 02-10-2025

01.      Summary

This document outlines the terms of use for software programs, forming a binding agreement between the software Developer and Vendor and the End User. It includes provisions regarding the acceptance of the privacy policy, the limits and disclaimer of civil liability, as well as the obligations of both the End User and resellers.

The methods of technical support, payment and license acquisition procedures, requirements for backup, and the cloud backup service are detailed. The End User’s responsibility for taking backup copies and the process for resolving computer malfunctions are emphasized.

Subscription terms, software activation and update procedures, as well as API and electronic invoicing services, are specified. The End User’s exclusive responsibility for the correct use of specific codes and the successful submission of documents to myDATA is highlighted.

It is noted that the terms of use may be amended, and the software along with its codes is the intellectual property of the software Developer and Vendor. For dispute resolution, a process of amicable settlement and the application of Greek law are provided.

At the end of the document, practical instructions are included for creating backups and properly addressing malfunctions, with emphasis on choosing specialized technicians and avoiding the formatting of hard drives without exhausting all data recovery attempts.

02.      INTRODUCTION

These terms constitute a binding agreement between the Developer & Vendor (the software Developer and Vendor) and the End User (the end recipient of the program). The terms cover all applications provided by the Developer & Vendor, including every new installation, upgrade, online service offered, and technical support. For the purposes of this document, the term “application” is synonymous with “program”, “software”, or “software program”.

IMPORTANT NOTICE
BY USING THIS PROGRAM, YOU UNCONDITIONALLY ACCEPT THE TERMS OF USE.
IF YOU DO NOT ACCEPT THEM, DO NOT PROCEED WITH THE INSTALLATION OR USE OF THE PROGRAM.

03.      ACCEPTANCE OF PRIVACY POLICY

The privacy policy is presented in a separate document.

Acceptance of the privacy policy is required to install and use the software. If you do not wish to give or maintain your consent for the processing of your personal data, the installation and operation of the software will not be possible.

04.      CIVIL LIABILITY & LIMITATION OF LIABILITY

Provision «As Is»

The Program is provided «as is» and «as available», without any express or implied warranties. Indicatively, the Developer & Vendor does not guarantee merchantability, suitability for a particular purpose, accuracy of results, absence of bugs, or the continuous operation of the Program.

Disclaimer of Liability

The Developer & Vendor is released from all liability, whether contractual, tortious (e.g., negligence), or of any other nature, regarding any damage or loss that may arise from the use or inability to use the Program. The disclaimer of liability includes, but is not limited to, loss of income, loss of data, equipment damage, and damages to third parties, as well as direct, indirect, consequential, or special damages. In addition, the Developer & Vendor  bears no responsibility for any claims made by third parties against the End User due to the use of the Program.

End User Civil Liability

The End User acknowledges that the use of the Program does not provide them with any civil liability coverage. In the event that the End User is exposed to risks due to the nature of their work, they are solely responsible for obtaining appropriate coverage from an insurance company. The End User is not entitled to claim compensation from the Developer & Vendor  for damages not covered by their insurance policy, for deductible amounts, or in the case of an inability to secure insurance coverage.

από το περιστατικό που επέφερε την ευθύνη.

Limitation of Liability

In the event that, notwithstanding the above, a court or competent authority determines that the Developer & Vendor is liable, the total liability is strictly limited to the amount paid by the End User as subscription fees during the twelve (12) months preceding the incident that gave rise to the liability.

Program Termination

In the event of permanent termination of the Program as a commercial product, the Developer & Vendor is solely obliged to refund the unearned portion of the most recent subscription, calculated from the date of termination. The End User must submit the relevant request within thirty (30) days from the Program’s termination in order to receive the refund. Cessation of the Developer & Vendor ’s business activity automatically results in termination of the Program. The Developer & Vendor has no further compensation obligation to the End User in the event of termination.

Force Majeure

The Developer & Vendor shall not be liable for delays or failure to provide services due to force majeure, such as natural disasters, cyberattacks, interruptions, acts of war, riots, or government actions.

05.      RESELLERS – TERMS AND OBLIGATIONS

Resellers are required to fully comply with all obligations imposed on End Users, as set forth in this document. Every term and condition relating to the rights and obligations of End Users applies correspondingly to Resellers, without exceptions or deviations, unless otherwise provided by a specific agreement between the parties.

Unless a special agreement exists, the minimum number of licenses required for an entity to be considered a Reseller is:

 

Application Name Minimum Number of Licenses Special for the First Year
Arbitrans (Accounting) Five (5) Two (2)
Arbicash (Invoicing) Ten (10) Five (5)
Arbitrans 4U (Driver myDATA) Ten (10) Five (5)
myDATA-dll (myDATA Library) Three (3) Two (2)

 

  • In the event of granting software licenses for resale, the Developer & Vendor may terminate or choose not to renew the licenses if there is inappropriate use or an issue of intellectual property infringement.
  • Free licenses are provided solely for development and training purposes. The Developer & Vendor may terminate free licenses that are unlawfully used for production work without prior notice and bear no responsibility for any loss of revenue, nor is it obligated to provide compensation in such cases.
  • In the event of legal claims by the Reseller’s customers against the Reseller, the Developer & Vendor is exempt from all liability.
  • Technical support is provided only between the Reseller and the Developer & Vendor, unless specifically requested by the Reseller for a particular case.

06.      TECHNICAL SUPPORT

Methods of Providing Technical Support

The table below presents the available methods for delivering technical support services.

 

Contact Method Availability Charges Important Conditions
Ticket system 24/7 No charge (with active subscription) Active subscription and updated software are required
Phone
(210-6469999)
Business days, during call center operating hours No charge (with active subscription) Not available if the business is closed or if there is a temporary service suspension notice for specific days, sent to End Users via Newsletter.
TeamViewer
(remote support)
Business hours or by appointment No charge for functionality issues. Charges apply only for reinstallation, searching for accounting errors, other issues due to End User actions, etc. The End User is informed and must accept the cost before the provision of any chargeable service.

 

Conditions for Technical Support Provision

Technical support is provided on the condition that the subscription is active and the latest software update has been installed. Support in virtual environments is only available upon special agreement. The Developer & Vendor does not bear responsibility for issues that may arise from such configurations.

Provision of Technical Support is Free of Charge

Technical support is provided at no additional cost, as it is included within the framework of the active subscription, except for specific circumstances described below.

Special Cases of Technical Support Provided with Charges

In certain cases, technical support is subject to charges following prior notification and consent of the customer. Indicative examples include reinstallation of software via TeamViewer or issues unrelated to the basic functionality of the program.

Procedure for Providing Technical Support with Charges

The technician informs the End User about the cost and obtains their consent. Support is delivered through «TeamViewer Quick Support,» and charges are determined based on the duration, according to the approved price list. Additionally, a breakdown of the service is sent along with the corresponding invoice.

07.      METHODS OF PAYMENT – ACQUISITION/RENEWAL OF LICENSES

Acceptable methods of payment for acquiring or renewing user licenses include all official procedures stipulated by the Greek State. An exception is made for the ARBITRANS4U and myDATA DLL services, for which renewal is carried out exclusively through an authorized overseas Reseller which acts as the Merchant of Record. The Developer & Vendor reserves the right to amend the methods of payment or appoint a new Merchant of Record. In the event that a Merchant of Record exists, End Users and Resellers are obliged to conduct all related transactions directly with them, obtaining the necessary documentation and codes.

08.      COMPUTER MALFUNCTION – BACKUP COPIES

We recommend that End Users ensure the safety of their data by regularly creating backup copies on external media. In the event of a technical issue, it is advisable to consult specialized technicians or approved support companies to ensure the best possible handling of the situation. To protect your data, the process of formatting the hard drive should be avoided—in case of malfunction, it is recommended to replace the drive while keeping the old one for possible file recovery. The Developer & Vendor bears no responsibility for any damages or data loss. However, in Appendix A at the end of this document, you will find detailed instructions and useful tips for the proper protection of your computer.

09.      CLOUD BACKUP SERVICE

This service is available at an additional cost and is offered exclusively for Arbitrans and for the combined Arbitrans + Arbicash package. Even if you choose the Cloud Backup service, it is important to continue maintaining your own backup copies, as mentioned above. Cloud Backup serves as an extra layer of protection for your data; however, it does not replace your personal responsibility for data security. In rare cases where a technical issue may arise with the service, the Developer & Vendor cannot assume responsibility for any potential data loss. Therefore, by taking care to keep your own backups, you ensure the utmost protection of your information.

10.      FILE UPLOAD TO PLATFORMS

If the software enables you to upload files, whether compressed or not, to online platforms (such as the Payroll Certificate), please note that it is the End User’s responsibility to confirm the correct submission of the files. We recommend that you check and ensure that the upload was successfully completed. The Developer & Vendor is unable to verify or intervene in this process; therefore, the final responsibility lies with you. By doing so, you ensure that your matters are handled correctly, with confidence and security.

11.      ACCEPTANCE OF THE SOFTWARE AND USER REQUIREMENTS

Suggestions for Improvements

The End User accepts the software in its current form, without the right to modify it, but is permitted to submit suggestions for improvements, which the Developer & Vendor will evaluate and may, at their sole discretion, implement.

Computer Usage Knowledge

The Developer & Vendor is not obliged to provide training to the End User regarding the use of computers. The End User must possess sufficient skills in operating computers to be able to use the software without further guidance.

12.      SUBSCRIPTION AND LICENSE TERMS

The software is provided on an annual subscription basis, which includes relevant updates and technical support. The license and activation codes are strictly personal and apply exclusively to the number of computers specified on the corresponding invoice. License transfer is permitted only with explicit approval. In the event of a violation of the terms, the subscription may be terminated with relevant notice, or immediately in the case of infringement of intellectual property rights.

13.      TERMINATION DUE TO NON-RENEWAL OF SUBSCRIPTION

To ensure the smooth operation of the program, you must keep your subscription active. If the renewal is not completed on time, access will be temporarily suspended, and you will not be able to submit documents to myDATA. You have fifteen days after the suspension to renew your subscription without losing your data. After this period, the existing codes will be deactivated, and a new application will be required for the issuance of new codes, with an associated fee. Your personal data will be permanently deleted, except for your name, phone number, and email, which will be retained for communication purposes. For customers who are Resellers, all data remains available for fifteen days after the expiration of the last license in order to facilitate the reactivation process.

14.      ANNUAL SUBSCRIPTION COSTS

Start of Subscription

After the completion of the first year of subscription, renewal is carried out based on the prevailing annual cost. The Developer & Vendor reserves the right to adjust prices. The commitment period for each subscription is one (1) year. There are no additional charges for the provision of improvements or extra features.

Pricing Structure and Adjustments

The Developer & Vendor may adjust subscription fees whenever necessary in order to maintain the software’s quality and functionality. However, existing subscribers always enjoy the benefits of the current price list until the end of their active subscription, without any sudden changes in cost.

Adjustment Due to Inflation

Subscription prices are adjusted in accordance with changes in inflation, and updates are carried out at intervals of one to three years. If the period exceeds one year, the corresponding inflation coefficients are multiplied, as in the following example:

In the first year, the inflation rate is 3.5%, which can be calculated as (1 + 3.5% = 1.035)

Second year inflation 2.7% (1 + 2.7% = 1.027),

(1.035) x (1.027) = 1.063% (prices increase by 6.3%).

Additional Charges

The Developer & Vendor is entitled to request only the annual subscription fee and may not require any additional payment from the End User for any changes or new services related to the software.

15.      SUBSCRIPTION DURATION

The subscription for using the software is offered exclusively on an annual basis; packages of shorter duration are not available.

16.      INSTALLATION, TRIAL, AND ACTIVATION OF THE SOFTWARE

The trial version of the software is provided free of charge, allowing the End User to evaluate the features and functions of the software to determine whether it meets their requirements. The Trial version is not intended for covering operational needs, and after the trial period, the stipulated annual subscription must be paid in order to obtain a license with activation codes. Activation requires an Internet connection.

17.      CLARIFICATION REGARDING UPDATES

Updates are provided at no additional cost exclusively to subscribers with an active contract. These updates include optimizations, bug fixes, and the integration of new features.

18.      API SERVICES & E-INVOICING PROVIDERS

Most available software solutions, with the exception of “Arbitrans (Double-Entry–Single-Entry),” can easily connect with E-Invoicing Providers through APIs, thereby facilitating the process of transmitting documents. Each Provider applies its own terms of use and privacy policy, which the End User is encouraged to read in order to be fully informed. Collaboration with Providers must be conducted securely and transparently, while the Developer & Vendor ensures the proper integration of the software. Any issues related to the Providers themselves are handled directly by them.

The applications “Arbitrans4U” and “myDATA DLL” can also function as bridges between the End User’s application and myDATA services or Providers via API. The Developer & Vendor is responsible only for the correct transmission and receipt of data that is sent and received through its applications.

19.      NEWSLETTER SERVICE

Subscription to the Newsletter is available to all interested. However, for End Users of the software, it is a mandatory procedure, since updates and important notifications regarding technical support are sent through this service.

In the event of a change in email address, the End User must inform the Developer & Vendor. All messages sent via the Newsletter service are considered as read by the recipient.

20.      EXCLUSION OF ACCOUNTING AND TAX SUPPORT

This software does not provide accounting or tax services. The End User bears sole responsibility for seeking and obtaining specialized support on related matters.

21.      BACKUP CREATION

The daily creation of backups on external media is a simple yet important process that helps safeguard your data. The Developer & Vendor advises End Users to ensure regular backups so their information is always available without stress. Should a technical issue or malfunction arise in the process, the Developer & Vendor cannot intervene but provides detailed instructions in Annex “A” to guide you step-by-step through the procedure.

22.      CORRECTION OF ERRORS, UPDATES

The Developer & Vendor makes continuous efforts to improve the software through regular updates. However, the End User should be aware that no program can guarantee the absence of errors (no bug-free application). Therefore, the sole commitment of the Developer & Vendor is the ongoing upgrade of the software and the correction of any errors within a reasonable period of time, excluding cases of force majeure or cessation of business activity.

23.      COMPATIBILITY WITH OPERATING SYSTEMS

The software is fully compatible exclusively with Windows 10 and 11 as well as with suitable hardware. No guarantee is provided for future versions of operating systems or for use in virtual environments. The Developer & Vendor bears no responsibility for any incompatibility or potential changes to operating systems, nor is obliged to provide any compensation in such cases.

24.      OPERATION UNDER THE myDATA ENVIRONMENT OF AADE

After the completion of the process of sending documents to the myDATA platform of AADE, it is recommended that the End User check that each document has been submitted correctly, which is confirmed by the unique Mark number issued for each entry. If it is observed that a document has not been recorded or appears with incorrect details, the Developer & Vendor does not have the ability to intervene in the process of submission or recording of data in myDATA. For this reason, it is encouraged to check after each submission to ensure the correct recording of all information.

25.      THE USE OF SPECIAL CODES

The software permits the use of special codes in accordance with the terms set by AADE, which the End User accepts unreservedly. The responsibility for the correct use of the special codes lies solely with the End User, while the Developer & Vendor is exempt from any liability in cases of violations or abusive usage.

26.      AMENDMENT OF TERMS OF USE

In the event of changes to the terms of use, these will apply from the moment they are posted on the official website of the Developer & Vendor, while End Users will also be informed by Newsletter. The new terms apply to both new and existing installations of the software. If an End User does not wish to accept the new terms, they may continue to use the program until their current subscription expires, without concern for immediate changes or interruption of service. However, upgrades will not be possible, as these require acceptance of the terms of use.

27.      INTELLECTUAL PROPERTY

The activation codes are the intellectual property of the Developer & Vendor.

The program, its name, and the accompanying material constitute the intellectual property of the Developer & Vendor and are protected by applicable law.

28.      DISPUTE RESOLUTION

Competent Courts

Any disputes arising from the use of this program are governed exclusively by Greek law. Jurisdiction for the resolution of such disputes belongs to the courts located in Athens.

Amicable Settlement Procedure

The contracting parties are committed to making every possible effort for the out-of-court, amicable settlement of any disputes, in accordance with the principles of fairness. Before any recourse to the courts, a period of at least one (1) month must elapse from the first meeting held with the purpose of resolving the dispute.

Special Cases of Security Code Violations

In the event of a violation of security codes intended for personal use, provided there is no intent for illegal commercial exploitation and the End User completes the payment of the corresponding subscription, the action is regarded as an amicable settlement and the issue is considered definitively resolved.

Use of Illegal Copy

For cases where End Users have obtained and used the program through an unauthorized version, a similar procedure applies. If the End User proves that the illegal use resulted from ignorance (e.g., by presenting proof of purchase), they will be granted a discount on the first subscription equal to the amount paid for the unauthorized copy, with a maximum limit of 75% of the annual subscription fee, as specified by the current price list.

29.      FINAL PROVISIONS

These terms constitute the entire agreement and prevail over any previous agreements. If any provision is deemed invalid, the remaining provisions shall remain in force.

ANNEX “A”

01.      Instructions for Taking Backups on External Media

Regular and proper creation of backups is a key factor in ensuring the integrity of your data. It is recommended to keep at least two copies of your databases on different USB storage devices, with one of these stored outside your workplace. Additionally, using specialized backup software (such as Acronis or Paragon) on an external hard drive with twice the capacity of your internal hard drive significantly enhances the protection of your digital files.

02.      Instructions for Handling Computer Malfunctions

Incorrect formatting of a hard drive may result in total data loss. If the technician immediately suggests formatting and reinstalling, it is advisable to seek a second opinion from another specialized professional.

S.O.S.: It is recommended to purchase a new hard drive and keep the old one for future use, instead of opting for formatting.

03.      Attention When Choosing a Technician and Formatting Your Disk

To ensure the safety of your data, prefer professional technicians over amateurs or acquaintances. Formatting a hard drive is rarely necessary. However, if it eventually becomes required, efforts to avoid it should have been made by at least two technicians, and a complete backup should be obtained beforehand.

Προτιμήσεις Απορρήτου
Όταν επισκέπτεστε την σελίδα μας, μπορεί να διατηρηθούν πληροφορίες όπως ο Browser που χρησιμοποιείτε, με την μορφή των Cookies.
Εδώ μπορείτε να αλλάξετε τις προτιμήσεις απορρήτου.
Σημειώστε ότι απενεργοποιώντας κάποια Cookies, μπορεί να έχει αντίκτυπο ως προς την εμπειρία σας στην ιστοσελίδα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω αυτής.