Στην έκδοση 9.6.0.0 έγιναν οι εξής προσθήκες και αλλαγές:
Προστέθηκε η δυνατότητα επιλογής της νέας έκδοσης 1.0.2 των myDATA.
Όταν ο χρήστης κάνει δεξί κλικ σε μία εγγραφή στο βιβλίο εσόδων ή εξόδων, εμφανίζεται και η επιλογή «Άνοιγμα Καρτέλας Πελάτη» ή «Άνοιγμα Καρτέλας Προμηθευτή».
Η φόρμα δημιουργήθηκε από την αρχή και είναι πλέον ενιαία για όλους (για Ιδιώτες και Επιχειρήσεις).
Η νέα φόρμα διαγραφής οντοτήτων παρέχει πολύ μεγάλη ευκολία στη δημιουργία βάσης δεδομένων, που να περιέχει μία μόνο οντότητα, προκειμένου να μπορείτε, αν χρειαστεί, να παραδώσετε το μηχανογραφημένο αρχείο στον πελάτη σας.
Προστέθηκαν τα απαιτούμενα πεδία για τους Κωδικούς myDATA του λογιστή, καθώς και οι εξουσιοδοτήσεις.
Η Στήλη “Κατηγορία” μετακινήθηκε πριν την στήλη “Κωδικός”, και φορτώνονται μόνο οι Κατηγορίες και οι Κωδικοί που αντιστοιχούν στο Είδος Παραστατικού βάσει των myDATA.
Στη φόρμα χαρακτηρισμού των παραστατικών επανήλθε το κουμπί «Σπάσιμο Εγγραφής», για το διαχωρισμό του ποσού μίας εγγραφής σε περισσότερες.
Μπορείτε πολύ εύκολα να δείτε αν το παραστατικό έχει λάβει Mark, κάνοντας διπλό κλικ πάνω του. Το Mark εμφανίζεται δίπλα στον τίτλο «Κύρια Στοιχεία Παραστατικού».
Όταν ένα παραστατικό έχει πάρει Mark, οι αλλαγές στα ποσά δεν επιτρέπονται. Η μόνη αλλαγή που μπορεί να γίνει στα myDATA είναι η αλλαγή του χαρακτηρισμού. Κατά συνέπεια επιτρέπονται μόνο οι αλλαγές που έχουν σχέση με το χαρακτηρισμό.
O χρήστης έχει την δυνατότητα να εισάγει απευθείας το ποσό παρακράτησης χωρίς την εισαγωγή ποσοστού. Χρήσιμο όταν υπάρχουν πολλών ειδών παρακρατήσεις.
Οι ενεργοί πελάτες έχουν μαύρα γράμματα σε ένα ελαφρύ κίτρινο φόντο.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση έχουν λευκά γράμματα σε σκούρο φόντο.
Όταν ένα παραστατικό καταχωρείται ή ενημερώνεται, γίνεται αφαίρεση του highlight. Αυτό έγινε για να είναι ορατός ο χρωματισμός που δείχνει το σφάλμα, καθώς και το μέγεθος του σφάλματος, σε περίπτωση διαφοράς στο ΦΠΑ.
Στο πεδίο Ημερομηνία, προστέθηκε Dropdown menu, από το οποίο ανοίγει το πεδίο επιλογής της ημερομηνίας.
Έγινε σχεδίαση της φόρμας από την αρχή και προστέθηκε το κουμπί «Εκτέλεση Εκκαθάρισης». Το κουμπί αυτό, διαγράφει αυτόματα τους πελάτες/προμηθευτές που δεν είναι συνδεδεμένοι με κανένα παραστατικό.
Έγιναν αλλαγές στις καρτέλες «Πίνακες Β, Β1» και «Πίνακες Β6, Β7, Β8, Β9» καθώς και στην προεπισκόπηση του εντύπου.
Διορθώθηκαν τα εξής σφάλματα:
- Όταν γίνεται update πρέπει να κλείνει εκτός από το Arbitrans και το Arbitrans4U.
- Υπήρχε ένα σφάλμα στο άνοιγμα μίας φόρμας ενδοκοινοτικών συναλλαγών, μέσω της οποίας μπορούσατε να αλλάξετε το είδος της ενδοκοινοτικής συναλλαγής.
- Δεν συμπληρώνονταν αυτόματα ο πίνακας «δ» στην προεπισκόπηση και στην εκτύπωση του εντύπου Μ3.
- Δεν γινόταν φόρτωση του επαγγέλματος της οντότητας στο αντίστοιχο πεδίο του «Αρχείου Ενσώματων και Άυλων Περιουσιακών Στοιχείων» (Μητρώο Παγίων).